بروشور روباتیک

بروشور انجمن رباتیک نادکو

نمایندگی شهرستانهای فسا و استهبان

 

با سلام خدمت شما دوستان عزیزی که علاقه‌مند به فراگیری علوم روباتیک شده‌اید .

 

با توجه به نو پیشه بودن این علم در کشورمان و ذهنیت‌های درست و غلطی که درباره این علوم بوجود آمده است برخود لازم دانستیم تا با شرح مختصری شما را با این علم و نحوه فراگیری آن آشنا نماییم .

امید است اطلاعات لازم را در این بروشور بدست آورید .

 

علم روباتیک :

بطور کلی علم رباتیک مجموع اصول علوم مکانیک و الکترونیک و کامپیوتر می‌گویند که این علوم به تنهایی پرکاربرد و دارای بازار کار فراوان می‌باشند .

فردی که به فراگیری علم رباتیک مشغول می‌گردد با مفاهیم اصلی مکانیک و الکترونیک و برنامه‌نویسی بطور کامل آشنا می‌گردد .

فراگیری این علوم به تنهایی مستلزم زمان زیاد تحصیل می‌باشد که بطور متوسط 12 سال دانشگاهی را بخود اختصاص می‌دهد که در این کلاسها در مدت 4 سال با آنها آشنا می‌شوید .

 

معرفی نادکو :

شرکت نوآوران ابزار دانش‌آموز که به اختصار با نام نادکو معرفی می‌گردد و اعضای این شرکت بزرگ ، نخبگان و مقام‌آوران علمی کشورمان می‌باشند با بررسی‌ دقیق و موشکافانه ، تصمیم به ارائه پکیج‌های آموزشی روباتیک و برگزاری کلاسهایی طبق استاندارد تحصیلی برای سنین 6 الی 18 سال و نیز علاقه‌مندان در سنین بالاتر نمودند .

شرکت نادکو در جهت هرچه بهتر بودن سطح کیفی این آموزش‌ها با برگزاری دوره‌ها و کلاسهای ویژه نمایندگان در شهر‌ها و شهرستان‌های مختلف سعی در ارائه آموزش‌های روباتیک به نحو احسنت و یکسان در کل کشور نموده است .

پکیج‌های تهیه شده توسط شرکت بزرگ نادکو منحصرأ دارای تأییدیه وزارت آموزش و پرورش و کانون فرهنگی پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده و مسابقات بزرگ انحصاری نادکاپ دانش‌‌آموزی نیز توسط خود این شرکت و تحت حمایت دانشگاه‌های معتبر ایران و جهان ( از جمله دانشگاه تهران – دانشگاه صنعتی شریف – دانشگاه ولنگوک استرالیا و ... ) صورت می‌پذیرد .

 

بدیهی است که در چنین اجتماع علمی عظیمی رقبای سود جو با استفاده از همان قطعات و پکیج‌ها اقدام به طراحی پکیج‌هایی ارزانتر و در عین حال بدون خلاقیت نموده و در بازار‌های مختلف با نام‌های مختلف بفروش می‌رسانند و نیز با آموزشهای نادرست و غلط و گاهی هم درست فراگیران را از این علم دور و دورتر نموده تا جایی که به گفته خود مراجعین ، دوره‌های برگزار شده توسط نمایندگان شرکت نادکو بسیار بامحتوا و کاملتر از دوره‌هایی است که سایرین با نام‌های مختلف برگزار نموده‌اند .

 

لازم به ذکر است که آموزش دیدگان دوره‌های روباتیک در شرکت نادکو تا کنون بسیار در مسابقات شرکت نموده و نیز دارای مقام‌های جهانی شده‌اند و می‌توانید برای آگاهی از صحت این اخبار با ورود به دنیای مجازی اینترنت خودتان قضاوت نمایید .

 سایت‌های زیر معرف‌های اصلی می‌باشند .

WWW.RGKH.LXB.IR

WWW.NOVINROBOTIC.COM

WWW.NADCUP.IR

WWW.NAD-C0.C0M

 

دوره‌ها و پکیج‌های روباتیک :

روباتیک نادکو  نمایندگی فسا و استهبان این کلاسها را در ترم‌های مختلف برگزار می‌کند که در زیر به آنها اشاره می‌شود :

1-    دوره روبات مکارو

2-    دوره روبات روبرو 1

3-    دوره روبات روبرو 2

4-    برگزاری کارگاه روباتیک 1 ( بصورت 6 ساعته و در طول 7 الی 10 جلسه )

5-    دوره الکترو مقدماتی

6-     دوره الکترو تکمیلی

7-    برگزاری کارگاه روباتیک 2 ( بصورت 4 ساعته در 10 جلسه )

8-    دوره ویژه روبات مکاترو

9-   ورود به دوره‌های هوا فضا

10- دوره‌های ترمیک ویژه هوا فضا ( شامل کارگاه‌های مختلف در طول 2 سال )

اطلاعات تماس :

جهت کسب اطلاعات از نحوه برگزاری کلاسها و هزینه‌های آموزش با دفتر نمایندگی واقع در شهرستان فسا – پاساژ کوثر – طبقه دوم – دفتر نماینگی روباتیک نادکو مراجعه و یا با همراه 09179990400 مهندس حسینی تماس بگیرید .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 / 4 | 20:15 | نویسنده : مهندس مجتبی حسینی |